您好,歡迎來到HopeTrip旅行網!
|
WeChat我們
關註HopeTrip
關註有好禮
WeChat號:hopetriphk
WeChat名稱:hopetrip旅遊網
| 幫助中心 | 收藏網站 | 線上客服
HopeTrip>旅遊資訊中心>香港>香港美食地圖>香港美食快報>香港人眼中的香港美食 - 中環Central (2)

香港人眼中的香港美食 - 中環Central (2)

收藏 列印 糾錯 瀏覽次數:0 0人參數
分享到:
 

噴香港人眼中的噴香港美食 - 中環Central (2)

憑證噴香港最受迎接的開飯網(www.openrice.com),在最多旅客到的Central區,有以下的引見,可以供你們參考:

劄幌元祖北海道拉面

地址 :

中環康樂廣場8號生意營業廣場富臨閣(The Forum)11112

英文地址:

Sapporo Japanese Restaurant
The Forum, 8 Connaught Place (Central)

電話 : 2140 6883

種別 :

日本菜日式中餐廳拉面

花費 : $41-$100

招牌菜

面鼓湯、豬骨湯拉面

今次系第3次黎* 第1次系巖巖開張Daddy帶我黎的, 第2次同同夥黎已系2年前喇!!! 由於價值對比貴所以好少黎`` 本日系一個首次晤面既同夥請食飯, haha揀呢度系貪就佢腳, 事關佢食完仲要趕返公司做野啊` 本日打去book位先知正本夜晚無得book架!! 8點去到有幾pair人企系出頭簽字等位* 哇…企系出頭簽字真系凍到喊好年夜風啊!!!等左10分鐘終究有位喇我地=)

一坐低, 上過電視既老板娘問我地要熱茶定凍茶, 5秒以後就送來熱滕滕既麥茶,捧在手裏, 喝一口, 成小我超暖笠笠=) 印象中碗拉面系超年夜碗的, 一小我食好飽, 所以只叫了一碗拉面+煎餃子+年糕薯餅, 兩小我share食*

牛油味噌拉面 $75
先飲一啖湯, 正, 好濃味噌味!! 然後又忍唔住飲多幾啖
再食一啖仔牛油, 唔噴香而且偏鹹, Domon既牛油好味許多若幹;
再食一啖面, 正, 彈牙有咬口, 異常美味!!
再咬一啖叉燒, 軟腍又入味, 好正!! 唔似普通叉燒又瘦又薄又乾;
食曬d面以後忍唔住一向飲湯, 最後為免年夜肚腩突出黎失蹤禮人而停飲
唔要牛油既話平10蚊, 下次會揀唔要牛油

煎餃子 $40
皮薄, 餡料美味, 不外煎得唔夠噴香脆, 肉汁唔多;
鐘意佢比坊間少油, 無咁肥膩, 其實都好味=)

炸年糕薯餅 $30
初嘗此炸物, 有d失蹤望, 早知叫多碟煎餃好過;
皮好脆薄, 年糕軟身, 煙煙韌韌, 外面系唔滑既薯蓉,
無乜調味, 滋味淺顯, 咁細舊, 唔值30蚊啊

食到一半d人最早陸續食完離開, 所以假若有心黎食又唔想排隊吹風的話, 8點半後黎必定有位* 至於幹事嘛, 我要平反一下!! 我黎左3次, 3次都系勞碌時候, 但幹事一d都唔差!! 當晚一個高高瘦瘦男侍應送上拉面後, 再以高速送來2只碗仔, 正當我想翻開隔離既筷子盒拎筷子既時辰, 佢已幫我翻開左仲拎埋俾我地, 真貼心呀 其他,其實好鐘意店內裝潢, 好日本* 連本Menu都系好日本* 亦好鐘意聽到周圍咁多人講日文* 埋單時同夥亦不忘講一句おかんじょう おねがいします扮曬日自己 不外價值其實系貴, 只會間唔中先黎* 多謝阿包請食飯!!!

推介菜式:味噌拉面 (唔要牛油好d)

是次花費:

每人約HKD$80 (晚餐)

評分: 滋味 4 情況 4 幹事 4 衛生 4 抵食 3

11.22.在ifc睇完戲,與龍一路來這裏晚餐。
 
這店有濃濃的日本風味,又見到很多日自己幫襯,未食到對食品質素有信心。不外其實太飽太滯,只叫了一碗較平淡的鹽味拉面,再加煎餃與雞蛋:
 
雞蛋($10)-一廂寧願以為是半熟的溏心蛋,正本竟是全熟的,很失蹤望呀!
 
鹽味拉面($65)-鹽味湯底清澈得來有美味,而且較清的湯底特殊能彰顯面的質素,由北海道空運抵港的西山拉面果真分歧凡響,噴香棉軟熟,粗幼、滋味與口感都非常之好。龍還年夜贊厚身肥美的叉燒,不外我照樣較愛山頭火那被熱湯浸得半融的叉燒。配估中的筍也值得一贊,軟軟的有陣清噴香,全體而言是很有日本風味的一碗面,固然很飽,最後都清得七七八八。
 
煎餃($40)-皮薄餡噴香,吃過量間最滿足之作。
 
其實按設計,應當還要試屢次Domon(指明尖咀店)與一安然面屋(指明長崎拉面)。但是食了多餐拉面後,我與龍已最師長教員厭(對不起,我不是尺度拉面迷,我照樣酷愛甜品多許多若幹! ),所以這也是臨時最後一篇了。
 
總括來講,試過量間面店,我與龍最後裁定:最美味的拉面,照樣在日本所吃的地道拉面,那種風味,噴香港的面店很難比得上。必定要選,劄幌元祖算是最有日本風味的一家店了,其次為山頭火。
 
再次多謝出(年夜部分)錢又出(食)力的資助商-龍,也停頓這系列食評幫到拉面迷找尋美味的拉面! 

推介菜式:鹽味拉面, 煎餃

是次花費:

每人約HKD$65 (晚餐)

評分: 滋味 4 情況 4 幹事 4 衛生 4 抵食 4

The Flying Pan

地址 :

中環奧卑利街 9 號地下

英文地址:

9 Old Bailey Street (Central)

電話 : 2140 6333

種別 :

西式中餐廳

花費 : $41-$100

系公司周圍一向都無時機去 本日同同事去試下
地方唔算年夜 不外能夠由於系斜路無嘜人屬意 所以12點幾去到人都唔多
地位唔算多 年夜約25-40個位啦 由於有埋bar台
而且呢間正本系24小時營業! 好利害!!!

一坐高攀見到佢張階磚台面 好靚呀~
餐牌就全英文 而且許多若幹款野食 仲要系許多若幹都有蛋
唔系一只蛋 而系最少2只 有d系4只!!!
仲要每樣配料都可以揀唔同款...
宛如仿佛蛋有得揀炒蛋, 煎蛋, 太陽蛋, 半熟蛋...
配菜有得揀熟蘋果, 煎蕃茄, 薯仔, 煮豆, 蕃茄湯...
果汁可以揀蘋果汁, 橙汁, 紅莓汁, 西東汁, 蕃茄汁, 檸檬汁...

我叫左Flying Pan餐已有2只蛋, 叫scrambled egg, 餐包揀croissant, 配菜揀薯仔同熟蘋果, 同埋蕃茄汁

一拎黎已嚇逝世我!
咁年夜碟既!?!?!?!?!?!
scrambled egg好年夜份, 2只蛋喎...仲有2條炸煙肉, 一塊厚火腿, 一個牛角包
薯仔就唔太好, 有d凍, 熟蘋果都ok, 佢話系spiced apple, 不外一d辣都無, 反而有d甜, 幾light
固然樣樣都好好味, 但見到咁年夜碟, 都真系飽左一半!

唯一弄笑系杯small juice真系超細!
比較起個碟, 真系完全唔成比例!
系幾好飲既蕃茄汁, 惋惜太細杯, 加年夜居然要加$12!
唔太抵啦...

見到隔離台有人食bagel架, 好正咁, 又有cream cheese可以自己搽...
下次再去!

推介菜式:Flying Pan

是次花費:

每人約HKD$80 (午餐)

評分: 滋味 4 情況 4 幹事 4 衛生 4 抵食 3

是日星期五… 諗住食餐好…
一心諗住食pizza…
點知親愛既同事又話怕肥…因而想食bake beans
去左flying pans 食all -day breakfast…

最後選左omelette… Phily… chedder Cheese, Steak,, Onion, Green pepper
Side Dish 就要左Grill Tomato 同 Bake Beans…
Bread 要english Muffin
之前食過都知佢portion 好夠... 
D Steak… 好"lum"
我唔食onion都感受donion好噴香... 
English Muffin 佢整熱左脆脆咁... 
Yummy… !!!!

推介菜式:omelette

是次花費:

每人約HKD$80 (午餐)

評分: 滋味 5 情況 3 幹事 4 衛生 4 抵食 3

銀杏館

地址 :

中環歌賦街44號地下

電話 : 2545 1200

種別 :

法國菜中餐廳

花費 : $151-$300

開飯引見

優良開飯熱店年夜賞入圍組別: 中環法國菜餐廳
此店由自負盈虧的非取利慈善全體開設,聘請長者作侍應和收銀。

本日系bb 誕辰呀~ 本來去灣仔食美國菜(由於bb想食羅) 但果間cafe 星期日才打電話話我知佢?駾nnual dinner wor~
算啦 ~ 唯有改... 由於時候關系加上上年食了意年夜利野~ 轉了呢間"銀杏館" 食法國菜
之前系openrice 見許多若幹人引見所以今晚就來試下~ (前一晚己經打電話訂位..誕辰送cheese cake 呀~ )
正本一向潛藏系九記斜對面都唔知添@@
上網做定research~ 叫了二個晚餐加$40 set (包沙律,湯和飲品)
bb 鍾意食鵝肝~ 叫了一個前菜 法國鴨肝配藍苺汁($118)
其他主菜~ 皇牌牛骨($188) & 黑松露扁意粉 ($118)
先來沙律~ 固然系淺顯食品但勝在新穎丫(好fresh )加埋黑醋 & 欖油 (滋味更好)
然後系鴨肝~ 鴨肝系咪= 鵝肝呢? 但滋味系一道架~ 我平常平凡都唔鍾意食既~ (但bb 鍾意...^~^ 我固然試下啦)
都幾新穎又不平淡配埋生菜&藍莓汁都幾好
跟住系餐湯甘荀忌廉湯 & 一個白色唔知系咩湯呀~ 個湯好味~ 淡淡的配埋他們的噴香料(海藻粉) 再加噴香草包 (個包系脆..蔔蔔聲........)
主菜到: 先來 意粉~ 好細碟 (但心想必定夠,由於好流羅) 意粉用欖油炒的到場酸酸的梅滋味好match ~ 有一湯勺的黑松露放在面上 ...... (滋味系好好,但我怕咁多油既食品呀)
再來皇牌骨~ 放得好靚, d 肉真系好淋好好味 ~ 配埋薯角 (好脆,不用沾茄汁也好好味) 由於waiter Jimmy 話用了?琤艦[茄汁 做調味再炸架.... (真系分歧街外的食品喎, 不平淡... )

餐飲: bb 叫了蜜桃茶, 我叫了檸蜜
蜜桃茶用玻璃茶壺載的, 很有hea 的感受~ bb 話好鍾意咁.... (滋味好幾好~)
(仲有三粒朱古力送) 好仔細呀

bb 既cake到.. (餐廳送) 本來系cheese cake 架~ 但由於好生意丫賣曬lu, 結果送?髐艉茬n

bb 見到好高興呀~ 由於有佢個名系個碟到.....

己經好飽喇! 食曬一切食品呀~ 本來叫 uncle dessert ~ 但最後都摒棄丫

後記:呢間cafe 既 waiter 悉數都系老人家, 悉數都好nice, 惋惜個Jimmy 叔nice過龍....好覺煩添~
由於佢成日講??, 又話自己之前系明星呀~ 又話同阿so拍過戲........

pls remember print the 10% discount copoun

推介菜式:皇牌牛骨

是次花費:

每人約HKD$250 (晚餐)

評分: 滋味 4 情況 3 幹事 4 衛生 4 抵食 3

從雜誌及網上等各媒體得知此餐廳的各類報導,今晚終究試到啦!!!!!!

事後訂好y^,一出來就見到waiter叔叔的禮貌迎接,坐好後又提我們把袋子放在旁邊的位子上。我們一行五人各自要了分歧的main dish,可配成set,我要了沙律、意年夜利雜菜湯,主菜是白松露、雅支竹露筍紅米飯。品味沙律時waiter叔叔放下一小瓶阿麻子(Flaxseed),是對心血管安康的!雜菜湯滋味很特殊,除普通蔬菜還有一些冬菇片,滋味有些像中湯,我感受不俗,只是略為鹹了一些。主菜的雅支竹是蔬菜,能夠之前曾吃過但印象不太深,今次仔細品味,開初是淡淡的,漸漸又感受有點像朱古力的滋味,自己感受可以接收。紅米飯煮得恰好,不會太硬,合營白汁亦不覺太膩,不俗啊!!!!以後再要些甜品包含噴香蕉船及Uncle dessert。Waiter Jimmy叔叔註釋Uncle dessert是甚麽,好吸引啊!!外層是卵白做成松松的一層包著內裏軟軟的pudding,分量不算小又不會很甜!非常滿足!

固然列位幹事員的真誠立場為是次的晚餐加了很多分!更等候九龍分店的水準啊!!!

推介菜式:Uncle dessert

是次花費:

每人約HKD$160 (晚餐)

評分: 滋味 4 情況 3 幹事 5 衛生 4 抵食 4

羅富記粥面專家

地址 :

中環皇後年夜道中144號金利商業年夜廈地下

電話 : 2543 3881

種別 :

廣東菜粉面/米線粥品

花費 : $40以下

食雲噴香港、澳門既粥店~
一直都系鍾意食呢度d粥
滋味好得黎~仲有復古既滋味呢``
[[ 多重滋味呢xddd ]]

叫左油菜 - 菜心, 寶貴真系記得走油

男同夥叫左魚片面~
魚片是鲩魚片,唔系常日蝕開宛如仿佛炸魚蛋個d~
真的很新穎~好滋味~ 喜好吃魚的人必定會鍾意

我小我就對比鍾意呢度既粥,
所以我就叫左碗肉丸粥啦
好噴香許多若幹料~ d粥好綿啊~
真系好鍾意食呢度既粥呢^^"

評分: 滋味 4 情況 3 幹事 3 衛生 3 抵食 3

十月廿七日(星期一)

老公由於腸胃不溫馨,照樣乖乖的陪他去吃粥吧!幸虧,不是炎炎夏日去吃,否則,怕熱的老公定必灑手擰頭!

時候尚中,不用排隊,上次來是半年多前的冬季了!

店子內冷氣足,所以吃熱的粥品也不感受熱呢!

自己今次想試試雲吞面的,不外都是兩口子一路吃粥算了吧!安康最重要...

我要了滑牛肉粥加皮蛋,老公點了皮蛋瘦肉粥走皮蛋...笨了!應當他給我,由於要加4元!><

其他,見對面的食客吃凈雲吞,就試試!

先來鳥蕩蕩的滑牛肉粥,噴香!!!牛肉好滑!...而且分量多呢!!!!!!而且加上皮蛋份外的惹味!

雲吞也有水準,固然不是有"尾"的,不外想不到蝦新穎異常,彈牙!!^^

下次必定試試雲吞面呢!!

是次花費:

每人約HKD$35 (午餐)

Habibi Restaurant

地址 :

中環威靈頓街112號至114號地下B &D

英文地址:

Shop B & D, G/F, 112-114 Wellington Street, (Central)

電話 : 2544 6198

種別 :

埃及菜

花費 : $151-$300

開飯引見

全港唯一的埃及餐廳,在三十年月的開羅情況下,享用著傳統的埃及菜式和音樂,還可以考試考試到埃及的平易近族水煙(Shisha) 呢!

就是從open rice網站中,得知中環有此一間<全港獨逐一間>的埃及菜館,喜試新野的我,固然立刻約親信試菜,並得知只要星期五 及 六才有肚皮舞看,天經地義地梗系book星期五來"試菜"啊!!!
因參考過以下其他食評,覺察矮y^是較為吸引的,所以於book位時就註明要坐矮y^,但最好早一點訂,因正本有許多人book的!!!因矮y^其實只得數張.至於侍應與餐牌,全都是英語的,不外居然?鄑琣a食完離去後,才覺察近鄰"habibi cafe"門前,居然有中文版菜單的,若不諳英文的,無妨於進入"habibi restaurant"前,先拿取一份"傍身"啊
侍應幹事立場不錯,號令時都邑面帶笑容的.
至於店內幕況,真是很有埃及/中東特點,置身店布,像身處本國一樣.
話曬第一次幫襯,還如果未試過的埃及菜,所以照樣穩陣點,叫來一些通衢d的食品:
- Baby Chicken,很好味,說真的,真的很好味,雞肉一點也不鞋,用的是"烤"的做法,烤得適可而止,不會過?I,很有滋味,若年夜食一點的,1小我也可吃得下一整只!!!只不外, 雞入面有許多"埃及式dry fruit",我想能夠我們吃不慣,感受滋味很怪,試過一口後,真的沒有快樂愛好...滋味不酸不甜的...細細粒...很"林滋滋"...口感與滋味都應當不是噴香港人吃慣的.
- Chicken Soup,這個真的不推介人人試了,整碗湯絲毫沒有一點雞味,連雞肉也找不到一點,為何會叫做雞湯的呢?像是一碗滾水倒一年夜堆"雜豆"---湯內的那些豆,很像我們平常平凡普通吃開的雜豆,不外是沒有滋味的,很淡...
- Meet Ball,與中餐廳的肉丸差不多,反而配的那個蕃茄醬汁很開胃美味
- Beef Ball,不知是烘過了時的關系照樣甚麽,很硬,不似平常平凡吃開的牛肉,配的那個醬汁,像是過了期的千島醬汁,我將beef ball醮配meet ball用的蕃茄醬,卻更好味...
- Vine leaves stuffed with an aromatic mix of rice ,一種很埃及式的葡萄葉包飯,固然不像平常平凡吃開的荷葉飯啦!!!很有葡萄葉噴香,飯像炒過,但依然很軟身及噴香口,很夠味,不外分量真的很少很少,每客只得4條,我同夥還笑言,將4條飯倒在一路,還缺乏半碗飯呢
- DESSERTS: Cremy dark chocolate with cinnamon and honey,很漏,吃飽飯後吃真的吃不用,確然這道甜品真的很cremy(像雪糕)...
此店另外一特點--->肚皮舞,年夜約8點半至9點最早,當音樂一響起,我們立刻全神灌註瀏覽,固然啊,能夠咁近間隔瀏覽到肚皮舞喔^^肚皮舞女郎還會約請食客共舞,若有快樂愛好的可自薦啊 我更取得肚皮舞女郎自動同我一路合照tim!!!很受寵若驚啊!!!
其他此店每位最低花費是250蚊的.
總括黎講,此店相對值得推介人人一試,是以店其實不只是"食裝修",除裝修很有特定外,食品亦很有特點,喜好試分歧國家菜式的,可來幫襯一試啊!!!

推介菜式:Baby Chicken

是次花費:

每人約HKD$250 (晚餐)

評分: 滋味 4 情況 5 幹事 4 衛生 5 抵食 4

餐廳分2間,1個restaurant,1個Cafe..
固然想都不想就走進restaurant,接待的是埃及人,菜單是英文,點菜也是英文,沒幾台客..
餐廳暗暗的很有感受,異常的有特點,播著埃及的音樂..
點著稀疏外形的燭炬,非分特別的浪漫,坐位是取轉角沙發,異常溫馨..
翻開餐牌,不便宜,由頭吃到尾每位300旁邊,離開特點餐廳固然要試試地道特點野!
侍應引見了特點前菜特點醬配薄餅,就來1客,見到有sea bass,想也沒想就點了!
只因加拿年夜bass已屬珍愛類植物,想起昔時釣到年夜口bass還要放生湖中真是惋惜!
是晚終究可以1試其美味,要多1個grill baby chicken,廚師推介應當沒錯!
waiter推介的薄餅是意外的淺顯,說甚?流ou'll never forget abt it after u try it,
確切會,因爲真難吃,醬料滋味與希臘餐醬差不多,失蹤望!停頓主菜能挽回一城!
等了好久終終上主菜,分量不錯,baby chicken真的是整只拆骨上碟,真不錯!
惋惜,滋味是1般中的1般,同淺顯grill house的烤雞差不多,能夠實際上是吃太多中餐式吧...
再試sea bass,汁是番茄+雜菜挑成的,跟想像平分歧,
不外真的不錯,4年夜塊魚肉去骨,粘著汁焗出來保存了該有的美味,不錯!
是晚最棒就這sea bass,也值了,吃完坐了1會兒,
埋完單,司理好大好人甘叫我地坐多陣,因爲舞娘行將退場,真不錯!
等沒多久,音樂響起,全場最早跟著音樂拍掌,氣氛異常粘稠,此時餐館已滿座,
只見舞娘跳著出來,穿著性感,肚皮舞跳得真不錯,第1次看現場肚皮舞,真滿足!

是次花費:

每人約HKD$170 (晚餐)

評分: 滋味 4 情況 5 幹事 4 衛生 4 抵食 3

陸羽茶肆

地址 :

中環士丹利街24號地下

英文地址:

Luk Yu Tea House
G/F 24 Stanley St, (Central)

電話 : 2523 5464

種別 :

廣東菜中菜館酒樓點心同客食飯

花費 : $41-$100

招牌菜

白肺湯、炒木樨翅、燒雲腿鴨片、生炒排骨、脆皮糯米雞、生魚卷

開飯引見

優良開飯熱店年夜賞入圍組別: 中環廣東菜館
古色古噴香的中式茶肆,店內擺設古典雅致,布滿復古滋味,茶肆供應多款別具特點的中式點心,部分更是坊間少見的。

吃緊過了陰歷年假期,又是一個新最早。

下課後與靈姑到陸羽談計劃校友會之事,我照樣到二樓,
兩點半正本是到陸羽的極佳時候,不用找位,是何等的歡樂。
不知是否是梅開三度的關系,一名似是二樓夥計阿頭竟記得「你要普洱系咪?」
一時體面也添了三分,我含情默默的答道:「系呀,其他佢要噴香片,照樣茶盅,唔該!」
星期美點照舊成為研討對象,但柱侯蒸排骨、脯魚蝦燒賣和海水鮮蝦餃依然是我的最愛。
應靈姑請求點些煎炸食品,本星期的牡丹酥是不貳之選。

牡丹酥甫進場就是一件時髦的藝術品,吃它何忍,
能與同夥分享這傳統點心實際上是更添幾分美味,
看它層層酥皮,配以甜度適中的蓮蓉,有一咬傾慕的感受。

蒸點來了,柱侯蒸排骨、脯魚蝦燒賣和海水鮮蝦餃水準依然,
蠔油叉燒包和釀豬燒賣是首次考試考試,
但見蠔油叉燒包絕無肥膏,啖啖叉燒肉,證明廿八年夜洋相對值得,
又見釀豬燒賣分量實足,如此美點,夫復何求。

陳舊邁鐘響起陣陣鐘聲向我們作別,我們也等候著下次夥計阿頭問我們「普洱、噴香片,系咪?」

是次花費:

每人約HKD$120 (午餐)

評分: 滋味 4 情況 5 幹事 5 衛生 4 抵食 4

恰逢去德國觀光時結識的喬阿姨和她的小精靈來港挽救噴香港經濟,約了她們母女倆來陸羽飲早茶,順便了償我的一個當希望。

我們的主旨是:既來之,則撐之 因而乎嚇壞了賣點心的婆婆叔叔們——唔使驚,我們必定能自己行出餐廳的!

松化雞蛋撻:松化度普通,沒必要淺顯面包店水準高;但勝在蛋漿蛋味實足甜度、奶度都適中。
脯魚蝦燒賣:混了魚肉後的豬肉餡理應更鮮美,不外敏感的我就感受微腥,不太知道瀏覽。
叉燒甘露批:叉燒餡較瘦且甜,肥美與油脂度缺乏;外面配核桃酥實際上是很奇妙的組合,可滋味竟出奇的好,年夜年夜件清失蹤都不是成績。
蝦仁荷葉飯:蝦仁就是掛個名,腳色其實弱得很;配角是爽滑噴香口的雞肉。糯米飯很入雞味,又帶點幽幽的荷葉噴香氣,但飯的分量稍多,好在有小妹清碟啦。
蛋黃?w蓉包:一直也是甜魔,當他人都被其甜度震懾住時。甜魔發功,幾近自力清失蹤了全部年夜包。?w蓉固然甜而噴香濃,但瑕玷也不是沒有,有一點乾身而不容易出口。
故鄉蒸粉?X:遭到分歧好評。沒有濃郁的熗油味,清新如蝦餃,帶來了欣喜。
鮮牛肉腸粉:牛肉質感較嫩滑,不會過老或逝世實;腸粉也很滑身,不愛腸粉的我都喜好。
滑雞球年夜包:滑雞球嫩滑之余亦很有美味,間中又異化著叉燒雞蛋蝦仁,令口感更雄厚鮮美;但更強悍的要屬包身,堅實帶著微甜,仿佛比餡更受迎接。
海水鮮蝦餃:平淡的一款,不算吃過的一眾蝦餃中超卓的,皮特別厚,下次可以不用叫。
青豆蝦仁酥:又是遭到好評的一款,青豆與蝦仁是不錯的組合,配上少量豬肉餡,帶出了鹹鮮;酥皮也是酥脆噴香口,微甜的口感與鹹餡搭配起來也挺好。

整體感受優越,同蓮噴香樓的早茶比較,這裏自然要貴上少量,但也接收得來(晚市就真是好貴且太年夜份…)。這裏的點心不及蓮噴香樓來得傳統,但其媚俗也很市歡,況且我還有幾款沒有試到,所今後會有期啦。

推介菜式:蛋黃?w蓉包;滑雞球年夜包;青豆蝦仁酥

是次花費:

每人約HKD$120 (早餐)

評分: 滋味 4 情況 3 幹事 4 衛生 3 抵食 4

[Hopetrip聲明]發表此文不代表同意其說法或描述,僅為提供參考信息。轉載請註明出處。
分享到:
已经输入0个字 我有話要說:
表情
最新點評(0)
更多活動專題推薦
HopeTrip四週年Facebook分享攞特權
HopeTrip四週年邀請賞300
HopeTrip四週年邀請賞300!活動...[詳細]
HopeTrip四週年5折秒殺慶生
HopeTrip四週年5折秒殺慶生!精...[詳細]
HopeTrip四週年3折勁減慶生
HopeTrip四週年3折勁減慶生!Hop...[詳細]
香港太平山頂纜車即將停運 還有哪些上山路徑?
香港這樣玩  第四波:香港必吃大排檔
香港這樣玩 第二波:香港電影裏的不老畫面
香港這樣玩 第一波:香港必打卡景點
香港這樣玩 第三波:文藝之旅
7個港鐵站將增設公廁 全港52個站廁所位一文盡覽
2019春夏香港賞花全攻略 不用去旅行也可以賞到花!
2019香港迪士尼遊玩全攻略 交通/門票/熱門項目
在香港遺失通行證怎麽辦?
2019年香港6大天文現象預告!流星雨/超級滿月/月食/日食
  • 香港門票
  • 香港美食
  • 香港酒店
  • 香港通訊
  • 香港交通
  • 香港線路
  • 香港租車
  • 香港套票
  • 香港特價
更多
《喪屍圍城》香港站
市場價:NT$ 876
NT$ 755
香港迪士尼樂園一日票(電子票)
NT$ 2485
香港新年維港煙花匯演維港遊2019(農曆年初二)
NT$ 755
2016宋仲基香港見面會
NT$ 9100
BIGBANG香港演唱會2017十週年FINAL IN HONG KONG
NT$ 5574
香港洋紫荊維港遊幻彩詠香江自助晚餐A段
市場價:NT$ 2077
NT$ 1518
香港洋紫荊維港遊船自助晚餐(東方之珠)
NT$ 1004
香港迪士尼廣場飯店中式晚飯套餐ND19(電子票)
NT$ 864
香港洋紫荊遊船煙花匯演自助晚餐(農曆新年初二)
NT$ 2683
香港迪士尼樂園二合一餐券KP18(電子票)
NT$ 583
香港迪士尼好萊塢酒店
市場價:NT$ 0
NT$ 0
香港帝都酒店
NT$ 0
香港黃金海岸酒店
NT$ 0
香港帝京酒店
NT$ 0
香港雅逸酒店
NT$ 0
中港兩地7日1GB上網卡
市場價:NT$ 603
NT$ 455
粵港兩地90日3GB上網卡
NT$ 797
粵港兩地30日1GB上網卡
NT$ 357
澳門到香港單程巴士票-港澳快線(港珠澳大橋)
市場價:NT$ 643
NT$ 639
珠海口岸到香港九龍單程巴士票-中港通巴士(港珠澳大橋)
NT$ 482
珠海口岸到香港單程巴士票-中旅巴士(港珠澳大橋)
NT$ 519
澳門往返香港雙程巴士票-港澳快線(港珠澳大橋)
NT$ 1277
香港機場快線套票(三日通+機場快線單程票)
NT$ 1005
香港大嶼山「夕陽無限好」寫意一日遊
市場價:NT$ 2811
NT$ 2791
香港南丫島夜遊
NT$ 1807
香港新界一日遊
NT$ 1045
深水埗地道一日遊
NT$ 1093
香港海洋公園+香港景點觀光景點一日遊
NT$ 1386
香港機場-九龍接送機服務(24小時)
市場價:NT$ 2460
NT$ 1640
香港市區租車-7座
NT$ 4860
香港市區租車-28座
NT$ 5690
香港機場-迪士尼接送機服務
NT$ 1550
香港機場到香港迪士尼24小時接機服務
NT$ 1710
香港天際100英式雙人下午茶套票(含門票)
市場價:NT$ 2273
NT$ 2068
香港迪士尼樂園酒店2天1晚套票(酒店+快樂通行證3日入園票)
NT$ 0
香港大巴士BIG BUS TOUR套票(電子票)
NT$ 1398
香港天際100茶點單人套票(不含門票)電子票
NT$ 784
香港特麗愛3D館+太平山頂纜車+摩天台428套票(電子票)
NT$ 610
[暑期特惠]香港太平山頂雙程纜車+摩天台428套票
市場價:NT$ 88
NT$ 306
(雙11秒殺)香港天際SKY100觀景台(電子票)
NT$ 88
(4週年秒殺)香港海洋公園門票
NT$ 329
【17/9,15:00秒殺】香港大嶼山昂坪360雙程纜車(電子票)
NT$ 98
【20/11,15:00秒殺】香港4D奇幻館門票(迪士尼主題)電子票
NT$ 68